Wtyczka WooCommerce Fakturownia stworzone przez Inspire Labs integruje WooCommerce z serwisem Fakturownia.pl.
Wtyczka umożliwia automatyczne wystawianie faktur do zamówień złożonych w sklepie, automatyczną wysyłkę faktury do klienta oraz cykliczny import produktów z serwisu Fakturownia do WooCommerce z informacją o stanie magazynowym.
Osoby zainteresowane wdrożeniem integracji zapraszamy do kontaktu z nami.
Działanie wtyczki
Po instalacji i włączeniu wtyczki – w menu głównym panelu administracyjnego pojawi się nowa sekcja Fakturownia.
W ustawieniach wtyczki należy wprowadzić dane dostępowe do serwisu Fakturownia.
Faktury mogą być automatycznie wystawiane i wysyłane bezpośrednio na adres email klienta.
Możliwe jest dodanie własnego tekstu w stopce i na odwrocie faktury.
Fakturę można również pobrać jako dokument PDF.
Zapraszamy do zapoznania się z opisem jednego z pierwszych wdrożeń integracji WooCommerce z Fakturownia.
Informacje o serwisie Fakturownia.pl
Fakturownia.pl to internetowy serwis do fakturowania, zarządzania dokumentacją księgową, obsługą magazynów i bazą produktów. Funkcje dostępne w Fakturowni to m.in.:
- program do wystawiania faktur i rachunków
- zarządzanie statusem płatności faktur
- drukowanie i wysyłanie faktur e-mailem
- zarządzanie stanami magazynowymi i bazą produktów
- baza kontrahentów
Wtyczka WooCommerce Fakturownia
Ustawienia
Logowanie
Domena – podajemy nazwę konta / firmy z serwisu Fakturownia.pl.
Login – wpisujemy login użytkownika z serwisu Fakturownia.pl.
Hasło – wpisujemy hasło z serwisu Fakturownia.pl.
Zawsze wysyłaj fakturę – po zaznaczeniu opcji „tak˝ system wystawia i wysyła fakturę bezpośrednio do klienta w momencie zmiany statusu zamówienia na „zrealizowane˝; opcja „nie˝ pozwala na ręczne ustawienie możliwości wysłania faktury.
Faktury
Dane sprzedawcy widoczne na fakturze są automatycznie pobierane z serwisu Fakturownia.pl.
Opis faktury – możliwość wpisania własnego tekstu na szablonie każdej faktury.
Opis umieszczony w stopce faktury / Opis umieszczony na odwrocie faktury – możliwość wpisania własnego tekstu w stopce / na odwrocie każdej wystawianej faktury.
Jeśli pola te pozostawimy puste, nie zostanie dopisany żaden dodatkowy tekst.
Akcje
Importowanie produktów – zostaną zaimportowane produkty z serwisu Fakturownia.pl z informacjami o stanie magazynowym i cenach. Pojawią się one w menu głównym panelu administracyjnego w sekcji Produkty.
WooCommerce – Zamówienia
Zmiana statusu zamówienia
- Wybrana opcja „tak˝ – twórz i wysyłaj fakturę w momencie zmiany statusu zamówienia na „zrealizowane˝.
Kiedy zamówienie uzyska status „zrealizowane˝, faktura zostaje automatycznie wystawiona i wysłana do klienta.
Dodatkowo w boksie pojawią się opcje:
Otwórz fakturę – można otworzyć podgląd faktury.
Pobierz PDF – bezpośrednie pobranie faktury w formacie PDF.
Wyślij email z fakturą – możliwość ponownego wysłania faktury do klienta.
Wystaw fakturę – możliwość ponownego wystawienia faktury po zmianie np. usunięciu jej w serwisie Fakturownia.pl
- Wybrana opcja „nie˝ – twórz i wysyłaj fakturę w momencie zmiany statusu zamówienia na „zrealizowane˝.
Kiedy zamówienie uzyska status „zrealizowane˝, w boksie pojawi się opcja Wystaw fakturę. Dopiero po kliknięciu generowana jest faktura i pojawią cię dodatkowe, opisane wyżej opcje: Otwórz fakturę, Pobierz pdf, Wyślij email z fakturą, Wystaw fakturę.