W drugiej połowie 2018 roku ukazał się “Raport Agencje Interaktywne 2018” wydawany przez Media i Marketing Polska. Raport ten przedstawia najważniejsze agencje interaktywne i software house’y w kraju. I co najważniejsze sporządzony został na podstawie opinii ich klientów. Za co klienci cenią Inspire Labs?
Co wydarzyło się od poprzedniego raportu?
Od raportu 2017 do momentu publikacji raportu Agencje Interaktywne 2018 nie tylko wzrosły obroty spółki o ponad 30%, ale co ważniejsze utworzyliśmy WP Support. Zespół wyspecjalizowany w stałej obsłudze projektów wykorzystujących CMS WordPress. Ponadto rozpoczęliśmy wprowadzanie metodologii agile w zarządzaniu oraz zwiększyliśmy nacisk na jakość oferowanych przez nas produktów. Wszystkie te działania przełożyły się na zwiększenie satysfakcji wśród firm, dla których realizujemy projekty.
W tym czasie powiększyło się również grono firm, które nam zaufały, wśród nich Fibaro, Róża Wiatrów, Metaltech czy PlantPress.
Klienci ocenili nas na 5!
W badaniu klienci agencji interaktywnych i software house’ów oceniali w sumie 17 parametrów m.in. takich jak zadowolenie ze współpracy z agencją czy realizowane projekty są skuteczne, ich wpływ na wyniki finansowe, czy też opinię w branży. Do oceny zastosowano skalę szkolną, gdzie 1 to ocena najniższa, a 6 najwyższa.
Inspire Labs zarówno w ubiegłym, jak i w obecnym roku osiągnęło bardzo dobre wyniki. Dzięki pozytywnym opiniom naszych klientów zajęliśmy wysokie 2 miejsce wśród wszystkich agencji w kategoriach: “Zadowolenie ze współpracy z agencją” oraz “Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy”. Ponadto w kategoriach takich jak „Ma dobrą opinię w branży”, „Przestrzega zasad etyki zawodowej”, „Projekty agencji są skuteczne” Inspire Labs zostało ocenione powyżej średniej wszystkich agencji.
Dlaczego warto współpracować z Inspire Labs
Co najbardziej cenią w nas partnerzy? Przede wszystkim skuteczność naszych projektów (ocena 5,2/6), zrozumienie briefów (5,2), znajomość kategorii produktowej, w której pracujemy (5,0). Jednak najwyższe oceny uzyskaliśmy w kategoriach najważniejszych z punktu widzenia prowadzenia biznesu. Nasi klienci docenili przede wszystkim fakt, że realizowane przez nas projekty przekładają się na zwiększenie ich sprzedaży (5,2) oraz są warte przeznaczanych na nie pieniędzy. W ostatniej kategorii Inspire Labs otrzymał niemal idealną ocenę 5,7.
Te dwa ostatnie parametry już od lat stanowią o wartości i sile naszego zespołu. Ze sprzedażowego punktu widzenia nie ma nic ważniejszego dla nas i dla naszych klientów niż to, aby wspólnie realizowane projekty spełniały oczekiwania zarówno te technologiczne, jak i biznesowe.
„Bardzo mnie cieszą wysokie oceny naszej pracy. Jury to nasi klienci, którzy najlepiej znają efekty realizowanych przez nas projektów. Trzy lata z rzędu Inspire Labs jest uwzględniane w raporcie i trzy lata z rzędu jest w czołówce rynkowej. Te oceny mówią same za siebie. Zapraszam do współpracy firmy, które oczekują wysokiej jakości realizowanych produktów software.”
Piotr Całka
CEO Inspire Labs
Stawiamy na rozwój i zwiększenie zadowolenia klienta
Najbliższe miesiące to dla nas również wytężona praca. Nie ustajemy w wysiłkach, by zapewnić jeszcze lepszą obsługę klienta, poprawić komunikację nie tylko wewnętrzną, ale również zewnętrzną, w związku z czym prowadzimy aktywną komunikację na blogu oraz social mediach. Wprowadzamy zarządzanie metodologią Agile oraz organizujemy cotygodniowe szkolenia. Za cel stawiamy sobie poprawę satysfakcji naszych klientów oraz podtrzymanie świetnych wyników w kategoriach ściśle związanych z ROI naszych klientów.